Uuringufirma Dive poolt läbi viidud valdkonnauuring selgitas läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades Eesti parima teenindustasemega toidukaupluste keti, milleks osutus Comarket, teise koha saavutas Rimi ning kolmandale kohale tuli Selver.
Balti riikides tervikuna viidi läbi 160 külastust juunikuu jooksul, millest Eestis oli 70 külastust, Lätis 40 külastust ja Leedus 50 külastust.
Eestis külastati seitsme populaarsema keti kauplusi suuremates linnades (Tallinnas, Tartus, Viljandis, Pärnus, Narvas). Igasse ketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendi ülesandeks oli hinnata kogu teeninduse protsessi. Ühe külastuse jooksul hinnati kokku 3 teenindajat: letiteenindajat küsides infot letis müüdavate toodete kohta; saaliteenindajat paludes abi mingi toote leidmisel ning kassateenindajat tavapärases ostu eest tasumise situatsioonis.
Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot
Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.