Comarketi käive on võrreldes eelmise aastaga kasvanud 20 protsenti.
Muutusi on toimunud ostjate eelistustes. «Kallimad ja kvaliteetsemad kaubad on asendunud odavamatega,» ütles arileht.ee-le Comarketi tegevdirektor Ando Nõupuu.
Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga on nõudluse vähenemist märgata peamiselt täissuitsuvorstide (-14%) ja sinkide (-3%) müügis.
«Ka keskmised müügihinnad on eelmise aastaga võrreldes kasvanud täissuitsuvorstidel hinnanguliselt 14% ja sinkidel 6%,» ütles Nõupuu.
Samas on suurenenud oluliselt viinerite-sardellide ja keeduvorstide müük, mis näitab, et tarbija otsib odavat hinda.
Vähem on hakatud ostma torte-kringleid-kooke. Teisest küljest on suurenenud küpsetustooraine müügid. «Ilmselt küpsetatakse rohkem ise kodus,» nentis Nõupuu.
Aktsiisitõusust tingitud hinnatõusuga seoses on tuntav nõudluse langus alkohoolsete jookide ja tubakatoodete osas.
Nõupuu sõnul panustab Comarket majanduse jahenedes eelkõige aktiivsele müügile kampaaniate näol ning efektiivsuse tõstmisele ja säästmisele.
«Kvaliteedis järeleandmisi ei tee. Eesmärk on olla kodulähedane lemmikpood,» ütles Nõupuu.
Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot
Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.