Pariisi autonäitusel Dacia ekspositsioonis olnud mudel Logan eco² Concept võitis suure tähelepanu Hiinas Šanghais korraldatud üritusel 2007 Challenge Bibendum. Logan demonstreeris eeskujulikult, et on võimalik ühendada säästlikkust ja keskkonnahoidu, andmata järele sõiduomadustes ja varustuses. Logan eco² Concept näitas sellel üritusel, et tehniliste näitajate optimeerimine ja uute ning odavamate tehniliste lahenduste kasutuselevõtt aitab viia kombineeritud tsükli CO2 heitmete koguse kõigest 71 g/km tasemele.
Pariisi autonäitusel Dacia ekspositsioonis olnud mudel Logan eco² Concept võitis suure tähelepanu Hiinas Šanghais korraldatud üritusel 2007 Challenge Bibendum. Logan demonstreeris eeskujulikult, et on võimalik ühendada säästlikkust ja keskkonnahoidu, andmata järele sõiduomadustes ja varustuses. Logan eco² Concept näitas sellel üritusel, et tehniliste näitajate optimeerimine ja uute ning odavamate tehniliste lahenduste kasutuselevõtt aitab viia kombineeritud tsükli CO2 heitmete koguse kõigest 71 g/km tasemele.
Poolteist aastat pärast Renault eco2 märgi turuletoomist, toodi turule ka Dacia eco² märk. Tootemargi kiire areng aitab otseselt kaasa programmi Renault Commitment 2009 raames võetud kohustuste täitmisele — saavutada koht kolme parima autotootja hulgas CO2 heitmekoguste osas. Dacia, mida tuuakse eeskujuks kui taskukohaste sõidukitega tootemarki, on nüüd tõusnud uuele tasemele ning teatanud avalikult, et soovib pakkuda säästlike ja keskkonnahoidlike sõidukite täielikku mudelivalikut.
Dacia eco2 märgi kandmiseks peavad sõidukid vastama samadele kriteeriumitele, mis kehtivad Renault eco2 sõidukite puhul:
* nende CO2 heitmetase peab olema 140 g/km kohta või madalam;
* need peavad olema toodetud standardi ISO 14001 nõuetele vastavas tehases. Dacia sõidukid on toodetud ühes kahest tehasest, mis on sertifitseeritud vastavalt standardi ISO 14001 nõuetele: Marokos asuvas Somaca de Casablanca tehase, mis sertifitseeriti 2008. a veebruaris, ning Rumeenias Pitestis asuvas Dacia tehases, mis on sertifitseeritud juba alates 2005. a maist;
* nende massist peab olema 95% taaskasutatav ja vähemalt 5% sõiduki tootmiseks kasutatavast plastist peab tulema taaskasutusest.
Dacia eco2 märki hakatakse müügisalongides tutvustama alates 2009. a algusest. Siis hakkavad ka sõidukid kandma Dacia eco2 märki, nii et kliendid tunnevad need hõlpsasti ära.
Dacia taskukohaste, töökindlate, tugevate ning äärmiselt ruumikate sõidukite mudelivalik vastab pragmaatiliselt mõtlevate klientide vajadustele. Kõik Dacia mudelid on positsioneeritud oma segmentides kui baasmudelid, aga see ei takista neid olemast konkurentsitult parimate sõiduomaduste ja varustustaseme ning hinnasuhtega sõidukid. Alates mudelite turuletoomisest, 2004. aasta septembrist, on müüdud üle 550 000 Dacia Logani ja 2006. aasta oktoobrist üle 150 000 Logan MCV. Pakkudes uut, moodsamat disaini ning modernsemat ja funktsionaalsemat salongi segmendi madalaima hinnaga, mis jääb enamikel juhtudel muutumatuks, soovib Dacia säilitada oma konkurentsieelise konkurentide ees.
Rumeenia autotootja Dacia jätkab silmapaistvat edu ning tootemark, mille tunnuslauseks on „Saad palju, maksa vähe“, on suureks müügihitiks väga erinevatel turgudel. 2008. a lõpuks turustatakse seda rohkem kui 50 riigis Lääne-, Ida- ja Kesk-Euroopas, Magribi piirkonnas, Lähis-Idas, Aafrikas ja Okeaanias.
Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot
Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.