Dacia üleilmne kogumüük kasvas käesoleva aasta esimesel poolel 20,3% olukorras, kus üldine autoturg langes 16,5%. Alates Dacia kaubamärgi taassünnist 2004. aastal on kokku müüdud üle miljoni sõiduki.
Käesoleva aasta esimese kuue kuuga müüs Dacia Euroopas, Põhja-Aafrikas ja Türgis kokku 153 826 uut autot. Enim müüdud mudel oli Dacia Sandero — 68 496 autot. Euroopas suurenes müük enam kui 95% ja ületas 100 000 sõiduki piiri. Riikide lõikes kasvas Dacia müük enim Saksamaal, kus see suurenes neli korda, ligi 49 000 sõidukini.
Dacia algatas autonduses uue lähenemise, tootes lihtsaid, moodsaid, tugevaid ja usaldusväärseid taskukohase hinnaga sõidukeid. 2010. aastal laiendab Dacia oma valikut veelgi, tuues turule nelikveolise mudeli. Samuti pöörab autotootja üha enam tähelepanu keskkonnahoiule ja juba täna on kõik Dacia mudelid on saadaval keskkonnasäästlikust sümboliseeriva eco² märgistusega. Eco² tunnusega sõidukid on saadaval bensiini, diislit, vedelgaasi või E85 bioetanooli tarbiva mootoriga, mis paiskavad õhku vähem kui 140g CO₂ ühe kilomeetri kohta ning on ühtlasi väikese kütusekuluga.
DACIA MÜÜK AASTATE LÕIKES AASTAMÜÜK
2000 — 52 403
2001 — 54 368
2002 — 57 681
2003 — 69 166
2004 — 98 908
2005 — 163 899
2006 — 187 215
2007 — 230 473
2008 — 257 854
DACIA MÜÜK RIIKIDE LÕIKES TOP 5 — I poolaasta 2009
1. Saksamaa — 48 588
2. Prantsusmaa — 25 957
3. Rumeenia — 23 158
4. Alžeeria — 10 747
5. Maroko — 9 521
Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot
Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.