• Archives
  • down arrow

    Viimased uudised

    • calendar Juuli 29, 2020

      Modera Infrast sai Merada

      Loe edasi
    • calendar Juuni 03, 2020

      ABC Grupp ja Selver viisid lõpuni ABC Supermarkets AS-i aktsiate tehingu

      Loe edasi
    • calendar Oktoober 04, 2019

      Uued iseteeninduskassad Laagri ja Pelgulinna Comarketis

      Loe edasi
    Viimased uudised
    • Märts
      18
      2016

      Parim klienditeeninduse tase on ABC Supermarketsis!

      Uuringufirma Dive viis 2015. aasta lõpus kõigis kolmes Balti riigis supermarketite teeninduskvaliteedi hindamiseks läbi uuringu, millest selgus parima teeninduse TOP3.

      2015 parim klienditeeninduse tase ABC Supermarketsis

      Võrdluses Läti ja Leeduga on Eestis kõige tublimad klienditeenindajad ning kõrgeim teenindustase, kuid sellegi poolest on vajaka kontakti lõpetamisest ning näiteks lihtsalt meeldivalt hüvasti jätmisest.

      Võrrelduna varasemate aastatega on toimunud olulisi muudatusi Eesti kettide pingereas – ettevõtted, mis on varasematel aastatel korduvalt olnud esikolmikus, ei pruukinud seekord parimate hulka pääseda (nt Selver, mis oli parima teenindusega supermarket nii 2013. kui 2014. aastal, ei pääsenud 2015. aasta uuringulaines esikolmikusse). Eestis oli uuringusse kaasatud 7 erinevat ketti: ABC Supermarkets, Maksimarket, Maxima, Prisma, Rimi, Selver ja Säästumarket.

      Balti riike omavahel võrreldes on märgata nii sarnaseid tendentse kui erisusi. On iseloomulik, et Lätis ja Leedus on kassateenindajate üldine tase saali- ning letiteenindajatega võrreldes oluliselt nõrgem. Eestis vastavat trendi ei esine.Kassateeninduse puhul on Eestis märkimisväärne see, et väga paljudel juhtudel avab kassapidaja kliendile kilekoti, mis on pigem lisaväärtust omav toiming kui standardis nõutav, samas elementaarsete aspektide täitmine nagu kliendikaardi küsimine ja kliendiga hüvasti jätmine esineb vaid ligikaudu pooltel teeninduskontaktidel.

      Eesti ja Leedu teenindajad näitavad enam välja, et soovivad klienti reaalselt aidata ning on suheldes meeldivad ja abivalmid. Läti supermarketites esineb märksa enam olukordi, kus teenindajad on passiivsed ja näitavad selgelt välja, et kliendi abistamine on neile vastumeelne.Kõige nõrgemal tasemel on üle Baltikumi ja seda nii leti-, saali- kui kassateeninduse puhul kontakti lõpetamine ehk kliendiga jäetakse hüvasti või soovitakse alternatiivina midagi positiivset kontakti lõppu kõigis riikides tulemusi kokku võttes ligikaudu vaid pooltel külastustel.Kasutati mystery shopping ehk testkülastuste meetodit ning uuringu raames tehti Baltikumis kokku 225 testostu. Eelnevalt koolitatud testkliendid hindasid ette antud situatsiooni läbimängimise käigus nii teeninduskohta üldiselt kui kogu teenindusprotsessi.

      ALLIKAS: Delfi kasulik rubriik

    Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot

    Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.

    Sulge