Renault ja Dacia müüsid Eestis 2013. aasta esimesel poolel kokku 1208 sõidu- ja tarbeautot, mis on 21,4% rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Turuosa on brändidel kokku Eestis 10,2 protsendipunkti, mis kasvas 1,7 protsendipunkti võrra.
Renault kasvatas sõiduautode (PC) müüki 31,7% 635 autoni. Parim müüdud sõiduauto oli uus Renault Clio, mida müüdi käesoleva aasta esimeses pooles 123 sõidukit ja 2012. aasta samal ajal müüdi eelmist Clio mudelit 17 sõidukit. Renault ootab müügi kasvu tänu uue Renault Capturi müügile tulemisega, mis tuli turule kaks kuud tagasi linnamaasturite kategoorias.
Dacia kasvatas Eestis sõiduautode müüki 17,4% 337 sõiduautoni. Kõige rohkem osteti Dacia Dusterit, Sanderot ja Lodgy’t.
Tarbesõidukite (LCV) kategoorias müüs Renault 211 sõidukit, mis on 2,4% kasvanud. Kõige ostetum tarbesõiduk on Renault Master. Dacia müüs 25 tarbesõidukit, mis on 25% kasvu. Juunis jagasid Renault’ ja Peugeot’ tarbesõidukid Eesti müügitabelis esikohta, kumbagi marki müüdi 47 sõidukit.
Mõlema automargi (PC+LCV) müük kasvas kokku 21,4% võrreldes eelmise aastaga. Renault ja Dacia olid müüginumbritega autotootjate hulgas Eestis neljandal kohal (24 autotootja hulgas) käesoleva aasta esimesel poolel.
* Allikas: Info on võetud turu-uuringufirmast Auto Tyrimai analüüsist.
Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot
Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.