Sügisel jõuab müügile uus Renault Trafic, samal põhjal lansseeritakse ka uus Opel Vivaro.
Renault Trafic’ut on maailmas alates 1980-ndast aastast müüdud rohkem kui 1,6 miljonit tükki. Uuel, kolmanda põlvkonna mudelil, on lisaks sise- ja väliskujundusele muutunud ka mootorivalik ja varustus.
Uue Trafic’u välisdisain järgib Renault kaubamärgi uut identiteeti ning on varasemast palju jõulisem ja dünaamilisem. Lisandunud on uued värvid – särtsakas bambusroheline ja stiilne vasepruun. Uue Traficu salong on tõeline mobiilne kontor, kus on võimalik paigutada nii telefon, tahvelarvuti kui ka sülearvuti. Kokku on uue Trafic’u salongis 14 panipaika kogumahuga 90 liitrit.
Armatuurlaud on rohkem sõiduautolik ja ka istmete konstruktsiooni on muudetud, mis muudab sõidukogemuse rohkem mahtuniversaalilikuks. Uuele Trafic’ule on saadaval ka juba sõiduautodelt tuttavad multimeedia- ja navigatsioonisüsteemid MEDIA NAV ja R-Link ning Renault käed-vaba kaart.
Kaubaruumi silmapaistvaim uuendus on läbilaadimisvõimalus kaubaruumi vaheseina alaosas, mis võimaldab esiistmete alust ruumi ära kasutades vedada kuni 3,75m (L1) või 4,15m (L2) pikkuseid esemeid.
Mootorivalikuid on neli ning keskmiselt on kütusekulu sajale kilomeetrile võrreldes eelmise mudeliga suudetud vähendada ühe liitri võrra. Valikus on 1,6 liitrised 90hj ja 115hj turbodiiselmootorid ning 120hj ja 140hj kahe turboga versioonid. Kõik võimsamad mootorid on varustatud Start-Stop süsteemiga. 120hj mootor tagab antud autoklassis rekordiliselt madala kütusekulu – keskmiselt 5,9l/100km kaubikutel ja 5,7l/100km istmetega versioonil. Kõik mootorid on loodud vastama Euro6b heitgaasinormidele.
Veebilehe kasutamise jätkamisel nõustute küpsiste kasutamisega. Rohkem infot
Selle veebisaidi küpsiseseadeteks on seatud „lubama küpsiseid“, et pakkuda teile parimat sirvimiskogemust. Kui jätkate selle veebisaidi kasutamist ilma küpsiste sätteid muutmata või klõpsate allpool nuppu „Nõustun“, olete sellega nõus.